To dosyć istotne, aby precyzyjnie ustalić przyczyny spadków zasięgu organicznego. Od właściwej diagnozy problemu zależy skuteczność wdrożonego rozwiązania i możliwość przywrócenia właściwej widoczności strony. Tymczasem nie zawsze przyczyny spadków są oczywiste, zwłaszcza jeżeli nakłada się…
Co wpływa na pozycję strony w Google w…
Serwis SearchMetrics udostępnił najnowsze wyniki badania czynników, które mają wpływ na ranking strony w wyszukiwarce. Badanie zostało przeprowadzone w czerwcu 2013 r. w USA, jednak z dużym prawdopodobieństwem można założyć, że rozkład poszczególnych czynników dla…
W najbliższym czasie spodziewane są zmiany w pozycjach…
W trakcie imprezy Search Marketing Expo 2013, przedstawiciel Google poinformował, że możemy się spodziewać dużej aktualizacji algorytmu wyszukiwarki w dniach 15-18 marca 2013 r. Informacja ta dotyczy algorytmu Pingwin i najprawdopodobniej będzie związana ze zjawiskiem…
Obalamy mity: czy reklamy AdWords mają wpływ na…
Ten mit obrósł już legendą do tego stopnia, że nawet w branży SEO można znaleźć osoby, które nadal uparcie twierdzą, że reklama AdWords ma pozytywny wpływ na pozycjonowanie strony. Trudno powiedzieć czy są to jedynie…
Pozycjonowanie vs AdWords
Pozycjonowanie w wynikach organicznych czy reklama Google AdWords? W co lepiej zainwestować pieniądze? Jakie są plusy i minusy tych form reklamowych? Dokonując wyboru najbardziej optymalnego sposobu promocji w wyszukiwarce, warto poznać kilka podstawowych faktów, które z…