To dosyć istotne, aby precyzyjnie ustalić przyczyny spadków zasięgu organicznego. Od właściwej diagnozy problemu zależy skuteczność wdrożonego rozwiązania i możliwość przywrócenia właściwej widoczności strony. Tymczasem nie zawsze przyczyny spadków są oczywiste, zwłaszcza jeżeli nakłada się…
Google testuje wyszukiwarkę, która pomija linki jako czynnik…
Yandex, czyli największa rosyjska wyszukiwarka ogłosiła, że już wkrótce zrezygnuje z linków jako czynnika wpływającego na pozycję stron w wynikach wyszukiwania. W Google przyjęto nieco inną taktykę - linki nadal stanowią silny czynnik rankingowy, ale…
Nowa forma prezentacji reklam w Google
Piję sobie poranną kawę i przeglądam googlowe wyniki wyszukiwania, a tu nagle niespodzianka. Wszystko wskazuje na to, że od dzisiaj mamy nową formę prezentacji reklam w wynikach wyszukiwania - tym razem bez tła i z…
Jeden algorytm Google dla całych wyników wyszukiwania
Jeszcze do niedawna w branży SEO można było spotkać się z poglądem, że wyszukiwarka Google w jakiś sposób dzieli swoje wyniki wyszukiwania na sekcje, w ramach których algorytm preferuje wybrane cechy witryny. Pojawiały się na…
Jak Google traktuje skopiowane treści?
Analizując jakość treści zawartych na stronie, Google ocenia między innymi ich oryginalność. W wielkim skrócie można powiedzieć, że strony na których znajdują się teksty źródłowe otrzymują punkty dodatnie, a strony z duplikatami punkty ujemne. Od…