To dosyć istotne, aby precyzyjnie ustalić przyczyny spadków zasięgu organicznego. Od właściwej diagnozy problemu zależy skuteczność wdrożonego rozwiązania i możliwość przywrócenia właściwej widoczności strony. Tymczasem nie zawsze przyczyny spadków są oczywiste, zwłaszcza jeżeli nakłada się…
Aktualizacja algorytmu wyszukiwarki Google (9 marca 2018)
W okolicach 9 marca 2018 roku miała miejsce aktualizacja algorytmu wyszukiwarki Google, co zostało zarejestrowane przez zewnętrzne narzędzia SEO monitorujące zmiany w pozycjach stron. Poniższy screen pochodzi z narzędzia RankRanger i wskazuje na 3, 4…
Nowy meta DESCRIPTION mieści do 320 znaków
Grudniowa zmiana długości opisu strony w wynikach wyszukiwania, spowodowała wydłużenie średniej długości prezentowanego meta description ze 160 do 230 znaków ze spacjami. Takie dane można uzyskać po przeanalizowaniu tematu w narzędziach aplikacji RankRanger. Chociaż z informacji udostępnionych…
Google uruchamia aktualizację „Pingwin 3”
Od wczorajszego poranka trwają burzliwe dyskusje w serwisach społecznościowych oraz na forach dla specjalistów SEO. Powodem tego zamieszania są znaczące zmiany w pozycjach stron. Także takich, które otrzymały filtr algorytmiczny po przejściu ubiegłorocznej aktualizacji "Pingwin 2.1".…
Depozycjonowanie konkurencji metodą „Gangnam Style”
Jeżeli spodziewałeś się, że znajdziesz tutaj instruktaż eliminowania z Google konkurencyjnych serwisów, to niestety będę Cię musiał rozczarować. Ten wpis będzie raczej o tym jak przeciwdziałać nieetycznym i jednocześnie nielegalnym praktykom, do których posuwają się…