Google ogłosiło kolejną zmianę w systemie AdWords. Od tej pory dynamicznie generowane linki do podstron, będą automatycznie dodane do twoich reklam. Do niedawna taka możliwość była dostępna jedynie opcjonalnie, ale tym razem skorzystają z niej…
Czy linki sponsorowane są skuteczne?
Często w rozmowach z klientami pada pytanie dotyczące skuteczności linków sponsorowanych. Wydaje nam się, że skoro sami nie klikamy w ten rodzaj reklamy, to prawdopodobnie nie robią tego także inni. Tymczasem nie spodziewamy się nawet…
Nowa forma prezentacji reklam w Google
Piję sobie poranną kawę i przeglądam googlowe wyniki wyszukiwania, a tu nagle niespodzianka. Wszystko wskazuje na to, że od dzisiaj mamy nową formę prezentacji reklam w wynikach wyszukiwania - tym razem bez tła i z…
All Terrain Banner czyli reklama responsywna
Od kilku dni furorę w branży robi spot przygotowany dla Mercedesa przez agencję reklamową BBDO Belgia. Twórcy reklamy, chcąc zaakcentować terenowe możliwości modelu G-Class 4x4, zdecydowali się na zaprojektowanie niecodziennego banera reklamowego o roboczej nazwie…
Obalamy mity: czy reklamy AdWords mają wpływ na…
Ten mit obrósł już legendą do tego stopnia, że nawet w branży SEO można znaleźć osoby, które nadal uparcie twierdzą, że reklama AdWords ma pozytywny wpływ na pozycjonowanie strony. Trudno powiedzieć czy są to jedynie…