Strona główna » SEM » Nowa forma prezentacji reklam w Google
Reklamy AdWords - nowa prezentacja reklam

Nowa forma prezentacji reklam w Google

Piję sobie poranną kawę i przeglądam googlowe wyniki wyszukiwania, a tu nagle niespodzianka. Wszystko wskazuje na to, że od dzisiaj mamy nową formę prezentacji reklam w wynikach wyszukiwania – tym razem bez tła i z wyraźnym oznaczeniem ikoną „Reklama”. Ta forma graficzna powinna być Wam wszystkim dobrze znana, a to z tego względu że od pewnego czasu występuje na urządzeniach mobilnych. Wygląda na to, że się sprawdziła skoro teraz pojawia się także w desktopowej wersji wyszukiwarki.

Moim zdaniem zmiana zdecydowanie na plus, aczkolwiek nie tylko kwestie wizualne mam tutaj na myśli. Występujące do wczoraj blado-różowo-żółte tło było praktycznie niewidoczne na większości monitorów, co powodowało że użytkownicy masowo klikali w wyróżnione pozycje AdWordsowe, mylnie sądząc że są to wyniki organiczne. Ta zmiana może mieć więc spory wpływ na CTR’y w poszczególnych sekcjach wyników wyszukiwania.

A Wam jak się podoba? Zapraszam do dyskusji na Google+!

Reklamy AdWords - nowa prezentacja reklam

TAGS:

Komentarze

wpisów

W branży SEO od 2008 roku. Pracował jako Kierownik Projektów SEO w Trader, grupa Agora S.A. Aktualnie Senior SEO Specialist w Agencji Whites, administrator grupy "Pozycjonowanie stron WWW" na FB i freelancer SEO.