Od kilku dni furorę w branży robi spot przygotowany dla Mercedesa przez agencję reklamową BBDO Belgia. Twórcy reklamy, chcąc zaakcentować terenowe możliwości modelu G-Class 4×4, zdecydowali się na zaprojektowanie niecodziennego banera reklamowego o roboczej nazwie „All Terrain Banner”. Przełomowy jest fakt, że jest to pierwsza profesjonalnie zrealizowana reklama wykorzystująca technologię Responsive Design.
Zasada projektowania i działania banera jest analogiczna do działania stron responsywnych. Dzięki wykorzystanej technologii, reklama samoczynnie dopasowuje się do pozycji w jakiej znajduje się ekran urządzenia mobilnego. Zobaczcie sami:
Mobilne standardy ewoluują tak szybko, że dzisiejsza wiedza w tym zakresie już wkrótce może okazać się nieaktualna. Boom na Responsive Design zatacza coraz szersze kręgi i z pewnością wiele ciekawych rzeczy jest jeszcze przed nami. Pozostawiam Was z tą refleksją w oczekiwaniu na technologiczne „jutro” ..
Już miałem napisać, że to odgrzewany news ale widzę po dacie że minął rok od zamieszczenia 🙂 Reklamy coraz szybciej się zmieniają, mają coraz większe możliwości stargetowania i ogólnie docierania do odbiorców. Po prostu coraz ciekawiej 🙂